Dagens händelse:

2kommentarer

Jag var på vårdcentralen och gjorde cellprov. För er som inte vet så blir alla nyfyllda 23 åringar kallade på ett rutinbesök hos barnmorska för att göra ett så kallat cellprov, alltså kolla om man har livmoderhalscancer. Vilket jag absolut inte har för jag är immun mot cancer då jag redan har haft det en gång ;) (jo, hoppas går ju) Men hur som helst så vet väl alla att det inte är särskilt bekvämt att fläka ut underlivet för en främmande person och i mitt fall var det TVÅ främmande personer då en elev fick vara med under provtagningen, inte vilken elev som helst utan en manlig sådan :P

När jag klär av mej på underkroppen så får barnmorskan syn på mitt (som hon utryckte det) "konstiga ben" och där sitter jag på britsen, spritt språngandes naken och berättar om mitt livs historia. Hallå? Vadå konstigt sätt att lätta upp stämningen (för det var säkert det hon trodde att hon gjorde) men istället sitter jag där, obekväm som aldrig förr och bara önskar att hon ska sätta igång med undersökningen. Shit alltså, vissa får ju verkligen välja sina stunder, jag har aldrig något emot att man frågar, men herregud man kan väl ta det när människan har kläder på sej? :P

I övrigt så har jag varit på utförsäljning av VILA kläder idag, det blev billigare den här gången, 240 kronor och kom hem med två tröjor och ett par leggins. Sen fick jag chokladtårta hemma hos Lelle som hennes karl hade varit så duktig att baka, Lelle fyller år idag så därav tårtan :)

Jag ska bara tillägga innan jag går och lägger mej att jag älskar min Jofama-skinnjacka :)


God natt! Pusspuss

2 kommentarer

Julia

30 Mar 2011 10:15

Haha, friska fläkt :D



Sjukt snygg jacka. Tur att du klär i den. Slit den med hälsan :)

Emy

30 Mar 2011 17:14

Du köpte jackan??=)=) Super!!!

Du skulle gått till mamma=P cellprovtagningen alltså=P

Kommentera

Publiceras ej