Det gör inte ont längre.

3kommentarer

Gudarna ska veta att jag har gått igenom en tuff period, men jag har kommit ur den och känner mej starkare än någonsin. Jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb och jag lyssnar nu på en ljudbok när jag gör fram och tillbaka till jobbet: Munken som sålde sin ferrari, en berättelse om att uppfylla sina drömmar och förverkliga sej själv. Den är verkligen kanon bra och jag lär mej mycket om hur jag ska bli en bättre människa.

Bland annat hörde jag nu när jag kom hem "Misslyckanden är nödvändiga för att vi ska utvecklas" Det är verkligen dagens bästa sanning, av alla misslyckanden man gör så kommer man ur dom ännu starkare och med mer visdom. Förstå så klok jag ska vara ;)

Men hur som helst, åter till rubriken, det gör verkligen inte ont längre. Hjärtat känns helt igen och bröstet smärtar inte som förut. Jag är lycklig och jag är lycklig med mej själv, jag klarar mej alldeles utmärkt on my own. Jag kan absolut inte säga att jag är glad att allt det här hände, för det är jag inte, men jag ser det som en nödvändig utveckling i mitt liv. Jag har lärt mej så himla mycket om mej själv och förhållanden som jag kommer ha nytta av i livet.


Det som inte dödar, det härdar. Det kommer alltid vara mitt sanna motto.

3 kommentarer

Annie

08 Mar 2011 23:26

Härligt att höra Zandra! Och kul att du trivs med det nya jobbet! Kram på dig!

Annie

08 Mar 2011 23:27

Härligt att höra Zandra! Och kul att du trivs med det nya jobbet! Kram på dig!

Emy

09 Mar 2011 20:16

Har tänkt ringa dig med!! Men alltid kommer saker emellan=P Får ta mig tid snart, vill höra hur allt är=D Ja absolut att du ska komma, har dock väldigt planerade helger framöver får hitta någon bra=)

Saknar daj!!

Kommentera

Publiceras ej