Hälsningar från det soliga hemavan.

5kommentarer

Nu har vi tillbringat två dagar här i fjällen. Vädret är kanonfint, fast idag har det varit aningens kallt. 19 minus var det när vi vaknade imorse men det blev varmare framemot dagen så vi satt och grillade korv och njöt av solens värmande strålar. Det är verkligen underbart här, vilka fantastiska vyer det är uppe på fjällen. Och imorgon ska det köras mer, åka skrana och grilla korv. Glada besked har jag fått idag från två håll som jag ska berätta om lite senare, men det kommer bli kalas kan jag säga iaf:) Sen så vill jag tala om att Zandry.blogg.se kommer att lösenordsskyddas så ge er till känna så ska jag se om ni gör er förtjänt av lösenordet;) jag vet att jag har tillhört en utav dom som hatar skyddade bloggar, men det får bli såhär under en period nu. Ha tålamod. Puss på er

5 kommentarer

Annie

15 Mar 2011 23:20

Jag läser! Och skulle vääldigt gärna vilja fortsätta med det! Det är ett fint sätt att få veta hur livet ser ut, trots att vi varken pratar eller ses så ofta..! :) Kram!

Emy

16 Mar 2011 19:49

Mig kan du inte dissa ;-)

suzi

16 Mar 2011 19:59

Jag läser! Även om vi inte pratar så ofta är det kul att läsa om hur du har det :)

Lina

17 Mar 2011 10:44

ja, klart jag vill ha lösenordet ;)

FowZie - Felicia Aulén

20 Mar 2011 12:53

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

Kommentera

Publiceras ej