Hej mina trogna läsare :)

4kommentarer

Nu är jag hemkommen från jobbet. Har börjat jobba inom hemtjänsten, så nu jobbar jag alltså halvtid på polisen och strötimmar på hemtjänsten. Idag har jag jobbat från kl 8.00 i morse, sen har jag haft break mellan 12.00 och 15.30 och då började nästa jobb som höll på till 21.30. Alltså 10 timmars arbetsdag, men jag är nöjd och jag har kul och njuter av tiden.

Har även fått en lägenhet, så nu ska jag flytta ifrån pappsen snart. 1 juni får jag flytta in i min etta, öst på stan, 45 kvadratmeter och en hyra på 4100. Kulkul :) Jag längtar enormt mycket att få börja inreda igen och laga mat. Kort sagt så saknar jag alla mina rutiner.

I övrigt så har jag ju varit i fjällen, det var blandade känslor där kan jag säga.

Jag har gått vidare också. Jag mår bra och jag är glad. Jag har roliga jobb och jag trivs med människorna i min krets.


Nog talat om det nu. Jag tänkte ta lite semester i sommar trots allt och min plan är att åka och hälsa på alla som man bor alldeles för långt ifrån. Anniebannie, Lina och Emy. Vad säger ni om att jag kommer och våldgästar i juli? ;)

Ne, nu ska jag gå och lägga mej. Men sist men inte minst så ska jag lägga ut en bild på min röda fara som ska säljas nu.


Hejsvejs och godnatt på er!

4 kommentarer

Lina

23 Mar 2011 09:39

underbart med ett långt inlägg! ja kom bara kom! är mycket sugen på att våldgästa dig också :)



nä, man kan sällan vara kompis med ett ex, tror det är för att man upplevt för mycket ihop :)

Annie

23 Mar 2011 15:13

JAAA! Det tycker jag absolut :D Jag vill gärna träffa dej i sommar! Och så måste jag verkligen ta tag i att komma upp snart, men så är det det här med pengar och att vara student. Suck! :D Hihi! Roligt att du jobbar inom hemtjänsten också, det gör jag också, men på ett annat vis. Men det är roligt! :)



Skönt att du har kommit till insikt med saker själv, det är ju som du säger, det är mycket lättare att gå vidare då. Stor kram! :)

Julia

23 Mar 2011 16:34

Gå vidare=Goooood! Det är det enda rätta. :)

Emy

23 Mar 2011 19:31

Haha hade inte kunnat säga det bättre själv än det julia sa=P tihi, Du är absolut väldigt välkommen, mitt hem ee ditt hem=) Kommer att ha semester i slutet av denna sommaren iår men det går bra ända=D saknar daj!! <3

Kommentera

Publiceras ej