Helt otroligt.

2kommentarer

Igår, för exakt ett år sedan regnade det i Umeå. Igår, det här året, snöade det 2 dm på en natt. Unbelievable! Gårdagen börja med att skotta fram bilen så jag blev lite sen på jobbet. Sen följde en stressig dag, med löne-förhandling, delegering, nagelfix, systemet, packa, tvätta, samordning av släpet =/ Ja, kort sagt så hade jag en stressig dag, så efter middagen däckade jag i soffan framför teven, jag har inte sett på teven på en hel vecka, så jag förtjänade det igår :)

Idag gör jag lasagne och har packat det sista till fjällen. Sover hos broder Daniel i natt sen möts vi upp i Vännäsby imorgon bitti, men innan dess ska jag jobba och prova skidor.

Tror inte att bloggen kommer uppdateras under veckan som kommer för jag ska fylla dagarna med skoter, skidor och mys ute i dom snöiga fjällen :) Vi ska få kanonväder hela veckan enligt YR, hoppas dom håller vad dom lovar för jag vill inte vara med om en snöstorm igen som kunde ha kostat oss livet :P

2 kommentarer

Julia

12 Mar 2011 11:25

Åh! Vi kommer få så jäkla kul!! Med finväder och allt...det är liksom meningen att denna vecka ska bli bra. Jag ser verkligen fram emot den :)

Emy

12 Mar 2011 11:35

Ha det super!!! Vi får höras när du kommit hem till vardagen igen=)

Kommentera

Publiceras ej