Kär på nytt!

1kommentarer

Idag följde jag en kompis till djurmagazinet. Strosade runt och tittade på alla möjliga roliga djursaker och mitt bland alla pipande leksaker kliver min kärlek in: nämligen en Rottwieler, modell mini! Det sötaste mina ögon har skådat. Det råder verkligen inga tvivel om att det kommer bli mannen i mitt liv ;) Inte just den valpen såklart, men min egna lilla Rottis.

Annars då? Jag har just kommit hem från en slitsam dag. Jobb från 8.00 till 21.30. Men vad gör man inte för att trygga ekonomin inför kommande flytt, hihi. Imorgon väntar en likadan dag och jag ska försöka hitta mej en skön soffa att vila på någon timme. Någon som har en till övers, hör av er i sånna fall? :)

God natt

1 kommentarer

Emy

08 Mar 2011 20:55

Härligt att "se" dig glad igen<3<3<3 Ska du flytta???? =)=)

Kommentera

Publiceras ej