Nu har jag helg.

0kommentarer

Jippi vad skönt med helg. Jag har verkligen jobbat häcken av mej i veckan och det är något helt nytt för Zandra Lindgren, det ska sägas. Förut har jag typ inte jobbat mer än halvtid, så att jobba mer än 100% är slitsamt för mej, men jag har verkligen roligt under tiden så jag klagar absolut inte, sen kommer jag ha roligt för alla pengar jag tjänar in :)

Oh vad ska vi skriva om ikväll då? Jo, jag längtar faktiskt lite till sommaren. Lite komiskt faktiskt för en vinterälskare att säga så, men det har varit en konstig vinter på många sätt. En rolig sak är att jag minns att jag sa i duschen, i början på det här året, till Madde att jag skulle ha en platt mage till sommaren. Så jag kan komma i alla mina fina sommarkläder. Jag ska inte säga att jag är nöjd över hur jag uppnådde målet, men jag gjorde det i alla fall. Så jag är glad och det har firats med lite nya klänningar och ny bikini lär det ju bli också. Det är liksom inte en komplett sommar utan en ny bikini för fröken Lindgren :)

I morgon ska jag umågs med min älskade mamma. Vi har beställt på vårsol så vi får lite färg i våra bleka, skandinaviska ansikten. Sen är det earth hour i morgon, glöm för tusan inte att släcka all ström mellan 20.30 och 21.30. Stäng av teven och umgås med familj, kompisar, det tänker åtminstonde jag göra.

Puss och kram och godnatt

Kommentera

Publiceras ej