Pain

1kommentarer

Jag har ooont. Ajaj. Vi åkte skrana/madrass ner för ett fjäll och det var blåsigt och dimmigt så man såg typ ingenting. När jag åkte ner för det enorma fjället så åker jag över ett gupp och tappar andan och ryggraden komprimerades typ 1-2 dm kändes det som. Oh, det gjorde ont. Låg och grina en stund och vred och vända på mej för jag visste inte vart jag skulle ta vägen, man blir så rädd när man skadar ryggen för man vet hur jävla viktig den är. Nu, en vecka senare gör det fortfarande ont i vissa ställningar. Jag ber till gud att det går över, jag har dåliga erfarenheter av ryggont och dåliga humör :P



1 kommentarer

Emy

24 Mar 2011 16:31

Tummen upp för dig!!! Vad härligt det måste vara att själv inse hur mycket bättre man mår utan ngn som tar massa energi och får en att må dåligt för bla bla bla.... Vilken livsglädje du måste ha=D I like it!!! <3<3

Kommentera

Publiceras ej