Underhållande.

1kommentarer

Gårdagen fylldes med både roliga och tråkiga händelser. Dom tråkiga är att arbetsförmedlingen har strulat till det och jag får lida för deras misstag, men jag hoppas verkligen att det ska lösa sej till på onsdag. Håll tummarna!

Roliga händelser var att jag fick lyssna in ett förhör på kasettband igår, the old fashion way! Men det gick ju bra, bara det att förhöret slutade så tvärt tyckte jag så det kändes inte rätt. Jag gick till BystCaro och berättade problemet, då sa hon åt mej att jag kunde prova att vända på bandet. HAHA, jag hade totalt glömt att det fanns två sidor som man kunde lyssna på. Tänka sej vad tekniken har gått fort fram.

Det andra roliga var att jag var fyllechaffis igår, det var extremt underhållande. Fulla människor kan verkligen lätta upp stämningen alltså. Kopplade in baslådan i min bil, så nu kör jag omkring med en live konsert i bilen :P Fick även åka lite katapult i stolen då fyllorna tyckte att jag satt för långt ner och inte såg över ratten. Trafikfara säger jag, som tur var var jag lugn och sansad och körde inte så fort.

Nu har jag precis beställt med Jofama jacka :) Jag har absolut inte råd, men jag bara MÅSTE ha den!

Solen skiner och nu ska jag ut och köra skoter. Får inte med mej något sällskap idag, men jag åker ändå :) Känns dumt att sitta inne en sånn här vacker dag.

Men jag ska bara underhålla er lite till för idag. Pappa ska köpa nya glasögon och har fått för sej att han ska ha runda den här gången. Dom här tyckte han var fina:
 HAHAHAHA, vadå Harry Potter? Det saknas bara blixten i pannan.

1 kommentarer

Julia

05 Mar 2011 22:56

Hahahaha, Hej Harry Potter :P Sjukt roligt!! Pelle skulle nog bli söt i dom...hoppas han tar dom!!



Kommentera

Publiceras ej