Fredagsmyyyys!

0kommentarer

Ikväll har mormor bestämt att vi ska ha fredagsmys, så så får det bli. Det blir grillning och ananaspaj till efterrätt, kan det bli mysigare? :)

Idag har det var finfint väder i Stockholm, dock lite blåsigt så jag sprang omkring i vinterjackan ändå. Tog mej in till Stockholm stad med guidning av kusin Ivar och mötte upp härliga Kaowe på en fika och pratstund, trevligt trevligt. Sen fick jag guidning tillbaka till pendeln, trots att jag har varit i Stockholm tusen gånger så hittar jag fortfarande inte dit jag ska.

Och och och, hur blev det min efterlängtade sovmorgon imorse?? Jo, det ska jag berätta för er. Familjen Bohlin, som jag bor hos, har städhjälp 2 ggr/månad och imorse skulle det städas, damsugas och vända upp och ner på huset från klockan 8 på morgonen, så att sova ut var det minsann inte tal om! Attans pannkaka!! Imorgon kanske jag får revansch på den fronten.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej