Happiness!

0kommentarer

Idag har verkligen varit en dag full av solsken, både vädret och jag har varit på tipptopp idag. Det finns verkligen inte en enda logisk förklaring till detta, det har bara varit en otroligt härlig dag på alla sätt och vis.

Jag måste bara berätta om min gårdag. Jag hade varit på dop på Östermalm i Stockholm, hos min morbror och kusiner. Trevligt. Sen skulle jag ta flyget hem. Mormor och morfar skjutsar mej till Arlanda, jag ska checka in och skriva ut en bagagetag till väskan men möts av texten "kontakta personal" Jaha, tänkte jag, va fan är det nu för fel. Så jag går till bagagedroppet och berättar problemet. Han frågar vilket flyg jag skulle med och jag svarar 19.05. Då säger han vänligt till mej att det inte går några flyg till Umeå den tiden. WHAT?! Då visar det sej att jag hade bokat resan åt fel håll, dvs. Umeå-Stockholm istället för Stockholm-Umeå.

Suck!! Jag ringde till Morfar som hade kört vidare norrut mot Umeå och frågar om dom inte kunde vända om och hämta mej, för jag hade liksom ingen lust att boka om resan till senare på kvällen och betala 2500 kr. Så jag fick åka bil. Körde sista biten från Sundsvall så gammfolket fick snarka en stund. Var hemma i Umeå klockan 01. Dryg resa, så man kan verkligen inte förstå vart jag fick all energi från idag med tanke på att jag bara sov 4 timmar, men är man lycklig så är man! :)

Min dag har förgyllts av skvaller med mina bästa töser. Först på eftermiddagen med Stina och sedan på kvällen med Lenita. Lenita passade även på att tortera mej med att vaxa mitt ben, AJAJ! Och dagen har också bestått av ett fantastiskt simpass där jag kände att jag var i form (fast jag inte är det) men det kändes kul i alla fall.

En bild från mina och Lelles forna dagar på krogen. Vi hade lite nostalgi-snack under kvällen om diverse fester och rackartyg från förr, Those were the days!!


Hörni, kort sagt: Livet leker! och på torsdag bär det iväg till London! Längtar.

Godnatt

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej