Mjukglass

0kommentarer

En inte allt för charmig bild på mej när jag äter årets första mjukglass. Var i parken igår och solade med Madde och Isou. Så vi passade på att njuta av en svalkande glass i vårvärmen. Bloggar på mobilen och jag veti tusan varför bilden blir på sniskan?! Men det får vara så.

Sitter nu i bilen och väntar ut tiden tills jag ska till ortopedtekniska. Har varit hos läkarn också idag och dom har sugit blod av mej, nasty! Min läkare var lite orolig över min vikt, men jag försäkrade henne om att jag åt hälsosamt, men hon tyckte ändå att jag kunde lägga på mej 5 kg.

Är dödligt trött idag. Det kändes mycket trevligare att ligga kvar i sängen i morse än att tvinga sej iväg till jobbet, men jag är en flitig arbetsmyra som dyker upp i tid, nästan:)

På agendan idag står det Ortopedtekniska, som sagt, sen hem och vila en stund, sen börja jobba igen kl 15.30 och efter passets slut så ska jag hem och fortsätta packa till el Londre:) Lovley!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej