Sommarfin!

2kommentarer



sommarfina naglar.

Hallå, statistiken visar att dom två senaste dagarna har jag haft 17 läsare. Men jag finner det mycket märkligt att jag har NOLL kommentarer! Skärpning! Vill ni att jag ska skriva så får ni minsann skriva tillbaka tycker jag, ge er till känna!!

För övrigt så är jag tillbaka på jobbet och det är blandade känslor kring det. Jag kan inte påstå att jag har vilat upp mej i helgen direkt, tvärt om, jag är tröttare än någonsin och det är tufft att ta sej upp ur sängen. Men snart är det helg och jag känner för att slå klackarna taket, mina nya klackar:)

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

18 May 2011 17:05

Åh så häftigt med London :D Du har ju haft det råbra där förstår jag. Ser fram emot att få se allt du inhandlat i klädväg, och skoväg! Också är jag med redo för klakarrna i taket..eller hjulen i taket snarare ;) I helgen?



Nååågot fina naglar. Himla härlig färgkombo! Det andas sommar. Lovley ;) Ohh herregud, skulle inte jag fara till IKSU? Vi ses imorgon bitti :D <3 ( Mohahahaha )

Emy

22 May 2011 17:09

Vad fina naglar!!! Var gör du nu dina naglar?? hmm snart sommar kanske dax o göra sina igen=P

Kommentera

Publiceras ej