Stockholm here I come!

0kommentarer

Nu sitter jag i baksätet på mormor och morfars bil och vi rullar mot huvudstaden. Det var absolut inte planerat att jag skulle åka, men jag kände att jag var värd att komma bort en stund. Vi ska alltså på dop för min lilla nykläckta kusin. Jag passar på att möta våren och värmen i Stockholm under helgen.

En lång bilresa har vi framför oss och jag planerar att sova bort större delen av resan för jag fick nämligen bara 4 timmars dvala i natt pga nattens spännande bravader:)

Jag vet att jag har varit otroligt dålig på att blogga i veckan och att jag inte har skrivit något om våran fantastiska Valborg. Det är för att vi inte har haft något internet hos pappa, men vet ni jag hänvisar till brunettjullan.blogg.se där finns bilder från kvällen:)

Hörni, det var allt för denna gång.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej