Zandra på vift som vanligt!

2kommentarer

Utgång i lördags, det var verkligen kalaskul. Började festen hos Madde där jag käkade pizza och drack vin. Stina och Sophie dök upp sen gick vi vidare till tunnelbacken, till Lenita. Där sjöng vi lite singstar och drack vidare. Sara anslöt sej till oss innan vi skulle ner till stan och vid det här laget hade tre brudar redan lämnat gruppen, men vi kände starka ändå (och fulla)

Vi sjöng för Sara som fyllde 25 år:) Lenita bjöd på en drink, sen försvann Zandra, inte helt otippat. Jag hade lovat att jag skulle komma tillbaka men jag hittade inte Sara och Lenita sen.

Zandra: jag vet inte vart ni är nu:(
Lenita: Vi sitter kvar snygging!
(15 minuter senare är Zandra fortfarande inte upphittad)
Lenita: Du är värst!
Zandra: Ja!
Lenita: Baren nu!!!!
Zandra: Vart? Vilken?

Vid det här laget hade Lenita fått nog och letade upp mej själv, Zandra funnen på dansgolvet:)

Hehe, om jag får säga det själv så tycker jag att jag är jävligt underhållande:) men jag kan verkligen förstå om inte alla andra tycker det. Fast Lenita skrattade när vi pratade om det dagen efter, så hon kan inte ha blivit så arg.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

23 May 2011 16:55

Haha. Det går fort ibland :P Det är faktist kul att försvinna, man stöter på otroligt roliga människor och händelser allt som oftast :) Men de man försvinner från kan bli lite sura, vilket man förstår, bra att Lenita är hård ;)

stina

24 May 2011 16:00

HAHAHA!



ja, detta va kul.. men att betala 120 spänn att gå in i slå huvudet i kaklet och sedan gå ut igen och ta taxin hem?! herrejesus...

Kommentera

Publiceras ej