Avgjort!

1kommentarer

Det verkar som att det är avgjort. Eftersom att jag fick 4 röster och var och en på olika klänningar så väljer jag själv helt enkelt; beställer den helsvarta klänningen. Men för att gardera mej om den inte skulle vara fin på så beställer jag den svartvita också. Det blir kalas.

Idag har jag haft min första tenta. För er som aldrig har haft en tenta förut så är det precis, exakt likadant som ett vanligt prov, det kallas bara tenta för att det ska låta fräckare;) Det gick bra i alla fall, kändes det som åtminstonde. Resultatet kommer inom 3 veckor, då lär jag bli varse om det gick ungefär som det kändes eller om det gick åt skogen.
I övrigt har jag haft en fullspäckad dag, eller nja, men jag har varit produktiv. Cyklade till maxi och skulle köpa mej en kamera, men dom hade inte den jag hade tittat ut där så jag cyklade vidare på min shoppingtur till gymgrossisten för handla diverse pulver. Sen träning med Thailand deja vu;) och sen for jag hem och städa, diska, dammsög, torka golvet. Nu är det rent för första gången på någon månad, Lovley!

Jag var sjuk trött när jag åkte hem från skolan idag, funderade på sängen, men tänkte "äsch, ta tag i dej själv Zandra!" och det gjorde jag och kan konstatera att bästa sättet att bota lathet är att aldrig stanna upp och känna efter, just keep going!
Imorgon äre skola igen. Sen ska jag göra något jag aldrig gjort förut, nämligen träna med mamma. Det ska bli otroligt spännande och kul.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

08 Nov 2011 20:54

Snyyyggt!! :D

Jag ser fram emot att få höra om resultatet då, om tre veckor :)



Svar: Joo, verkligen. Det var skönt, fast det var ju så oväntat..jag var ju inte alls beredd på att det skulle komma :P



Helt klart repris i helgen! Och vet du? Madde kommer att joina oss, kanske inte föräns på krogen, men hon kommer ;) Madde missar inte krogen!

Vi ses förhoppningsvis imorrn :D

Kommentera

Publiceras ej