Bild boomb!

1kommentarer

Where to start?

Dagen har spenderas med en massa plugg, först hemmavid och sen på medicinska biblioteket. Sen så har jag skaffat internet, dock fick jag ta det dyraste = bredbandsbolaget, men dom tycks även vara dom bästa så jag får väl vara glad ändå. Jag passar på att bojkotta Scherdinsfastigheter lite grann, dom är bra i nästan alla avseenden förutom när det kommer till bredband, för det enda dom erbjuder är just bredbandsbolaget och det är lite surt för en stackars student när det finns många likvärdiga operatörer som är miljoner gånger billigare.

Passade på att ta hem lite serier. Bland annat true blood, men där kommer dagens andra bojkottning, serien är för tusan inte bra!! Jag ger den inga fler chanser, jag stör mej på allt, dialekt, fula människor, dåliga skådespelare. Ska jag kolla på vampyrer så ska dom minsann vara snygga! Tacka vet jag Damon och Stefan i vampire diaries :)

Så jag slutade se på true blood och fick ordning på mina bilder på datorn istället, något jag inte gjort på hemskligt länge. Så därför tänkte jag ge er några bilder från helgens festligheter. Hade nämligen en förfest hemma hos mej, sen stack vi ut på krogen (dit kameran tyvärr inte fick följa med) Ska köpa mej en compact kamera som kan följa med i handväskan. saknar verkligen att kunna dokumentera allt.


Lenita skulle ha sminkat mej egentligen, ville ha en sotning och jag tycker mej inte vara så duktig på det, men jag tycker jag lyckades ganska bra.


Är ni förvånade att vi sjöng singstar? ;)


Massor med människor dök upp. Och shotar intogs. Känner fan tequila-smaken när jag tänker på det.
Björn ggr2, Mattias ggr2, Alexander, Emil, Stina, Julia, Lenita och Zandra. När grabbarna kom höjdes ljudvolymen nååågot :P


En stycke glad Mexican och en tomtenisse av något slag... Kreativ som alltid Alexander :)


Jag misstänker att sällskapet tyckte att jag behövde stöd på dansgolvet ;)


Party-alias kom fram. Här ska Zandra förklara något ord för Mattias. I stundens hetta (en kombination mellan en jävla vinnarskalle och något för många drinkar) så kom även gesterna fram, därav två fingrar uppe och någons försök att hindra mina gester ;)


Jag och Schtina skulle ta våra välkända egobilder och Emil kände sej väl utanför och trängde sej in på bilden :)

Ack vilken kalaskväll vi hade. Förfesten var rolig och utgången var aslyckad. Jag höll ihop med dom jag kom med för en gångs skull, dock försvann Julia emellanåt. Efterfesten slutade något abrupt av att jag blev less helt enkelt, men ändock var vi hemma kl 04.30 så det fick väl vara nog kan man tycka.

Nusååå. Lite bilder blev det där.

Nu när jag har internet hemma ska det bli lite mer kvalitet på uppdateringen har jag tänkt, vi får se hur det går med den saken. Nu ska jag fara och simma och sen blir det mys hemma hos Madde.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

16 Nov 2011 20:13

oooh herregud! det är inte mycket jag minns!? ooj... 'ska aldrig mer dricka...' :p

Kommentera

Publiceras ej