Cambrotenta avklarad.

1kommentarer

Nu har jag haft min första cambro-tenta. Måste säga att jag diggar upplägget starkt. Sitta hemma vid en dator med fri tillgång till litteratur, fusklappar, SAOL och google translate. Måtte detta gå vägen nu.

Klockan 08:45 hade jag käkat frukost färdigt, stängt av teven och satt mej redo framför datorn. Hade laddat sidorna: Cambro, SAOL och google translate. Medans jag väntade på att tentan skulle börja satt jag och läste bloggar i tio minuter och sen satt jag och stirrade på klockan i högra hörnet på datorn. När klockan slog 09:00 uppdaterade jag sidan och klickade mej in på tentan. Ja, hörni, hur ska detta gå? Resultatet får vi kl 12:00 och jag är sååå spänd på resultatet.

Nu känner jag mej lite tom, vad ska jag göra nu liksom? Börja med nästa kurs redan? Gå på stan? Lägga mej och sova en stund? Se en film? JAA, se en film, Myys! Nästa kurs börjar på måndag och jag tänker minsann inte göra något förarbete, även om jag är grymt nyfiken på anatomi och fysiologi.

Puss på er!

1 kommentarer

Lina

25 Nov 2011 10:28

Näemen vad kul att du också bloggar Sandra! ;D

Kommentera

Publiceras ej