Flashforward

0kommentarer

Förra tosdagen började jag och Stina att kolla på en serie, Flashforward. Jag hade hört lite om den innan och hade höga förhoppningar. Och ett mega plus var att det fanns bara en säsong...

Nu har jag sett klart serien och den har varit tokspännande allt igenom. Jag tänker inte spoila något för dom som vill se den, men slutet var väldigt abrubt, så det fick mej att googla runt lite och det visade sej att tanken var att det skulle komma en till säsong men serien lades ner pga att den inte slog så stort som man hade trott i USA, så det blev inget riktigt avslut... Man skulle kunna tänka sej att man får fantisera själv, men det finns alldeles för många lösa trådar.

Jag tyckte att serien var kalasbra och fattar inte alls varför det inte blev någon hit. Jag förstår varför den inte slog igenom i Sverige, det är för att den gick på svt1, man kollar liksom inte på den kanalen ;P

Men nu har jag sträcksett dom här 22 avsnitten sen i torsdags och nu kan jag äntligen lägga det och sidan och ägna mej åt tentaplugg. Jajjemen, tenta igen på fredag. Urk på burk. Men det ska bli skönt att slippa Vetenskaps teori... Det är en kurs som förbereder inför forskning och jag vill inte forska, inte nu iaf och skulle jag komma på att jag vill det så kan jag väl lära mej allt det här då...

Snart ska jag fara och träna Bodypump... Ohhh, har anmält mej till tävling nästa helg. Exciting! Har inte tävlat sen i Juni och har tränat ganska dåligt, men jag är ändå taggad :) Det kan gå bra. Med tanke på att jag ska simma icke-Zandra distanser som 50 fj och 100 medley så borde jag ju persa iaf ;)

Osammanhängande inlägg, I know.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej