Nails och tentaplugg.

2kommentarer

Var och fixade naglarna imorse, julfina är dom nu:) resten av dagen har jag suttit med den här jävla vetenskaps teorin. Tenta imorgon så jag håller nu på att skriva en begreppslista som stöd till tentan så jag hoppas att jag har allt jag behöver. Pluggar bara två timmar till, sen har jag gjort det jag har kunnat.

Ikväll blir jag bjuden på middag, Lovley. Älgfilé och potatisgratäng, jaa jag har höga förväntningar;) Sen blire kanske spelkväll eller filmkväll, vi får se.

Slutligen lägger jag upp en bild på mina julfina naglar:

2 kommentarer

Julia

24 Nov 2011 20:16

Fina! Imorrn är det jag ;)

Stina

24 Nov 2011 20:31

WOW!! så fina!! Super snyggt! Ska bli kul att se dem på lördag;p tänker på dig imorgon! Smart med att skriva upp allt på ett papper! O sen kanske skriva ner de man är osäker på:) kram!

Kommentera

Publiceras ej