Nyårsklänning.

5kommentarer

Det är fortfarande inte klart vad jag gör på nyår, det lutar dock åt att åka till Stockholm och fira med alla gamla "Örebroare". Men oavsett vad det blir på nyår så ska jag ju ha kläder, en nyårsklänning. Har hittat några fina på nelly.com. Ni kanske vill hjälpa mej att välja. Kom igen nu, Kommentera!

1 2

3 4

Jaa, jag gillar one shoulders dresses ;) Jag tror jag gillar 3:an bäst. 4:an känns inte riktigt som Zandry-style, men den var så himla söt tycker jag.

Puss på er!

5 kommentarer

Kaowe

06 Nov 2011 14:07

GE MIG ETT F ETT Y ETT R ETT A...

VAD BLIR DET FYYYRRRAAAAAAAAA!!!!

Emy

06 Nov 2011 14:25

Sen när börja Kaowe kommentera bloggar? Haha

Jag tycker alla va jätte fina! 2.an tycker jag mer känns sommar så den röstar jag bort. Men d jag tycker till nyår är nog 3,an lr 4,an:)

Julia

06 Nov 2011 15:10

ZANDRA!!!! Det vor tjänstefel att inte välja ettan! jäklar så snygg! Och du kommer bli het i den! Välj den!



Och sen vill jag att du ska stanna i umeå! Göre snälllllaaaaaaa :)



Välj ettan! :)

Stina

06 Nov 2011 16:15

3an:) sexig oo snygg!:)

Zandra

06 Nov 2011 18:05

Väldigt olika bud. Det här underlättade ju inte. Men jag verkar kunna utesluta 2:an iaf, jag håller mer Eemy, den är lite somrig.

Kommentera

Publiceras ej