Frisk och fit for fight.

2kommentarer

Måndag idag, om ni har missat det :P Åter tillbaka i skolan och det känns ganska bra. Vi hade en obligatorisk studenthandledning idag då vi skulle prata om hur vi upplevde praktiken. Det var trevligt och nyttigt att få prata av sej och byta lite erfarenheter, men det var bara det att hon som ledde gruppen hade NOLL KOLL på tiden, så dom sista tre tjejerna som redovisade fick typ prata i 3-4 minuter. Och tiden som egentligen var avsatt var 10-15 minuter. Lite dåligt!

För övrigt är jag nääästan frisk nu och i morgon är det Zandra som är åter på träningen och jag är Laddad! Annars så kommer dom två kommande veckorna mest fyllas med plugg plugg plugg. Jag vet att jag är tjatig angående den här tentan, men jag är så sjukligt nervös och jag vill verkligen verkligen inte kugga.

Så nu är jag åter i Umeå alltså och det firades med utgång i Lördags. En riktigt höjdarkväll blev det. Det hela började hemma hos mej med att piffa upp sej, dricka lite och sjunga singstar såklart. Sen drog vi till stan på förfest. Där gjorde jag min första vurpa under kvällen, satt nämligen i en rullstol som var livsfarlig, lutade mej tillbaka lite grann och innan jag visste ordet av så låg jag på golvet. Det gick bra. Min andra vurpa däremot gick inte lika bra, den slutade med en trasig tand och fantastiskt ont i svanskotan. Jag säger bara en sak: Det krävs en Zandra för att lyckas med det :)

Karaoke på coverclub och lite dans sen blev det efterfest och jag kom inte i säng förens klockan 6 på morgonen. Alltså alltså alltså?! Nog för att jag tyckte att det var tråkigt förut när mina brudar aldrig var sugen på efterfest och grabbarna jag var ute med nu verkar aldrig banga på det, men jag måste faktiskt medge att det blir aningens sent. Jag som hade ambitioner om att plugga hela söndagen, det blev inte så kan man säga :P

Jag hade verkligen kalasroligt i Lördags. Tacka alla som var med och förgyllde min kväll.

Nu ska jag återgå till plugget och sen ta tåget hem från Övik kl 16:16.

Puss på er!

2 kommentarer

Anonym

24 Oct 2011 21:24

Skönt att ha dig tillbaks :D Och vet du? du kommer göra succé på tentan! Jag tror då minsann på dej. Tare ba coolt ;)



Hah, Zandra a.k.a Vurpan ;) Men den senaste var tusan läskig. Det kunde gått dåligt. Tur du klarade med lite småskavanker iaf :)



Zaaandraa, zandra, zandra. Du är värst :P klockan 6!! Men du hade kul ju, då blir det sent :) Nästa gång är jag på, vill jag vara på iaf :P Tak sjäääälv gullis :)

Stina

25 Oct 2011 09:57

ja, men tyvärr tycker jag att efterfest sällan bli så super kul, jag blir skit trött osså blire bara tråk för mig.. o vill bara hem:p man ska ju sluta kvällen med topp!;) vi kom hem halv 4 i lördags, och bara det var ju sent!:p o inge plugg blev det för mig heller i söndags, inte för att jag var bakis, utan för att jag va så jäävla trött:p

Kommentera

Publiceras ej