Jag tappade livsgnistan för en stund.

0kommentarer

Allt är så övermäktigt just nu. Plugg, plugg, plugg och praktik på det. Praktiken är kul, men nu början jag komma in i rutinerna och lära mej allt, då tycker jag att jag kan få stanna hemma och plugga istället. Plugga är svårt, alla måste ha sin allra första tenta någon gång och det är klurigt att veta vad man ska plugga på... vad kommer att komma med på tentan? I do not know!

Just nu längtar jag bara till helgen. Jag vet att jag borde plugga då också, men vet ni va? det tänker jag icket göra. Jag ska på inflyttningsfest och eventuellt gå på bio. Tänka faktiskt slappna av lite och ha roligt, det känns som att jag behöver det.

Och för övrigt har jag sjuuuk träningsabstinens!!! Så fort jag kommer hem igen så är det jag som ska ta tag i mej själv!

Nehe, nu ska jag återgå till böckerna.

Puss på er!


Jag vill fara iväg igen. London, New York, Hawaii, Vietnam, Thailand. mm. Välj du, jag följer! :P

Kommentera

Publiceras ej