Kvillskär

0kommentarer

Härligaste vädret här på Kvillskär. Alldeles spegelblankt på vattnet och solen skiner. Det är verkligen livskvalitet att bo här ute, I love it! (Fast på kvällarna blir man lite rastlös då det inte finns något att göra)

  

Har precis kommit hem från praktiken nu. Fick ett blodsockerfall i morse, blev alldeles kallsvettig och höll på att svimma. Fick ta en paus i arbetet dricka lite saft för att få tillbaka energin, ironiskt nog så drack jag sockerfri saft, men det kändes som att den hade lika bra effekt ändå.

I morse ringde klockan 05:45 och jag var död, som väntat. Mamma kommer in klockan 06:00:
Mamma: När ska du åka?
Jag: Kvart över sex.
Mamma: Skynda dej då, du måste ju kliva upp innan du åker!!
Jag: Jaaa!!

"Kliva upp innan du åker".... Ha! Vilken lustigkurre. Jag älskar min mamma, det gör jag verkligen, men det tär på tålamodet när hon ska säga åt mej vad jag ska göra. Vi får se om jag överlever dom här veckorna ;) Nää, skämt åsido, det går jättebra att bo med mamma och Åke. Dom är så snälla och fina mot varandra och mot mej. Och nu ska jag vara snäll och visa min uppskattning att jag får bo här genom att laga mat till gammfolke.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej