Lighters

3kommentarer

Asså Asså Asså... Hur bäst är inte den här låten?



Zandry likes! Tumme upp.

Schtina är sugen på utgång i helgen och jag kan inte annat än hålla med henne om att det vore på sin plats att skaka på rumpan lite, det var länge sen sist. Sen kommer Jenni hem i helgen och jag ville hitta på något med henne och Daniel, så vi får se vad det blir.

Anna frågade om jag ville jobba, fre, lör, sön men jag tackade nej, nej, nej. Orkar fan inte praktiksera 100%, plugga 100% och sen jobba 50%. Nej, någonstans får jag väl sätta gränsen. Helgen ska jag ägna åt att plugga och träna :) Lovley, längtar till träningen... börjar känna mej tjock om magen och klen om armarna, No god!

Puss på er!

3 kommentarer

Julia

05 Oct 2011 21:52

Eller hur att den låten är sååååå bra??? :) jag älskar den!



Bra att du säger nej! Anna och gänget får vänta :)

stina

06 Oct 2011 06:29

wiii!! men du kan vara m daniel o jenni på dagen?:D jag sluta jobba kl 14:p hihi

Stina

06 Oct 2011 08:54

håller med om låten! men tyvärr gilla jag inte när rapparen sjunger;/

Kommentera

Publiceras ej