Stök och bök!

2kommentarer

Min lägenhet är så obeskrivligt stökig just nu så jag mår illa bara jag tänker på det. Ska försöka ta tag i det innan jobbet börjar. Hade tänkt att ägna alla veckans dagar till RÅ-plugg men det var en tjej på jobbet som hade fått hjärnskakning så jag tog över hennes pass idag och imorgon.

Helgen har flugit förbi med rasande fart. Bowling på fredag. Jobb lördag och utgång med grabbarnagrus på lördagkväll, träffade söta Maddis på coverclub:) På söndag sov jag bort hela dagen tills jobbet börja och som avslut på helgen såg jag på skräckfilm på Öbacka.

Åå vet ni, jag är sugen på att julpynta!! Kan det ute bli december på en gång, orka november liksom? Och vart håller snön hus? Förra året snöade det 14 oktober, i år har jag inte sett en skymt av någon snö alls :O

Nu ska jag börja städa.

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

31 Oct 2011 13:49

Jag har hämtat ner jul lådan från förrådet;D men det blir nog inte till att pynta före tentan, då jag helst vill städa innan först:p - fast det kan ju hända att jag tycker det är roligare att städa än att tenta plugga:p

Emy

31 Oct 2011 21:10

Haha ja bästa kvällen juh:) du måla Peters läppar:p



Jadu inte mkt som slår vänner, börja om igen:p

Jag vill oxå julpynta!!!!!

Kommentera

Publiceras ej