Hallooo!

0kommentarer

Idag har vi haft studentsportardag på universitetet, då kunde man ju tänka sej att det vore på sin plats att sporta, men icket! Istället tog jag en välbehövlig sovmorgon, stack iväg till OK och tvätta bil och lagade mitt åbäke till transportmedel. Håll nu alla tummar för att det ska funka, åker nog och besiktar den på fredag.

Har även fixat mina naglar för sista gången, det är med sorg i hjärtat som jag kommer fara och ta bort denna underbara skapelse, men se ni, inom vården får man inte ha långa naglar så innan vi går på praktik i oktober så ska dom bort. Lägger upp en bild sen. Sover borta i natt och klant-Zandra glömde laddarn hemma och jag har 9% kvar på batteriet, så jag stängde av telefonen ifall den skulle behövas i nödfall under morgondagen, så då vet ni att jag kan inte nås imorgon, torsdag.

Jaaaa, finns inte så mycket mer att skriva... Sov så gott.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej