Negativt

0kommentarer

Det finns en enda sak som är negativ med att jag äntligen kom in på universitetet och det är att jag har lovat att från den dagen jag börjar plugga så ska jag skaffa facebook. Nu måste jag ju hålla det jag lovat, så inom kort finns Z Lindgren på fejan;P

Sitter i Övik nu. Har precis fikat lite och ska bege mej ut i affärerna och shoppa lite skolgrejer, kollegieblock och sånt. Övik är en mysig liten stad faktiskt. Jag har hittat två inredningsaffärer som passar perfekt för min inredningsstil hemma, vintage-looken. Men jag ska inte shoppa onödigt skräp nu, får lugna mej så plånboken hinner krya på sej lite innan jag går all in igen.

Klockan 13 börjar skolan igen och ikväll ska jag jobba. Jag passar på innan skolan drar igång på riktigt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej