Pissig dag.

0kommentarer

Klockan är bara 12 och jag kan redan säga att det är en pissig dag! Det började redan i natt då jag var paranoid och var tvärsäker på att det var någon i min lägenhet, minsta lilla ljud så slet jag upp drapperierna och tände lampan och tittade förskräckt ut i lägenheten, detta upprepades ett 10-tal gånger innan jag däckade av utmattning. Såklart att det inte var någon där, varför skulle det vara det? Men i spöktimmarna tänker jag inte klart.

Nästa grej som förstörde min dag vill jag knappt berätta om för det är så pinsamt... Jag säger en sak, besiktning, så kanske ni förstår vad saken handlar om. Vidare så skulle jag sätta mej på kansliet och kolla på några streamade föreläsningar, men väl här kommer jag på att denna dator inte har några jävla högtalare!! Svårt att lyssna på en föreläsning då.

Allt som har kunnat gå snett har gjort det. Därför är det en pissig dag. Jag kanske ska ta mej till IKSU för att träna lite, träning får mej alltid på lite bättre humör.

Hoppas eran dag är bättre än min.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej