Söt mammsen!

0kommentarer

Jag pratade med mamma när jag kom hem från Övik i eftermiddag. Var enormt stressad för jag hade mindre än en timme på att landa, göra mat, äta och byta om. Det där hörde mamma såklart, ingen känner mej bättre än den kvinnan. Hur som helst så sitter jag och äter då det plingar på dörren. In kliver mamma. Hon räcker över ett paket till mej och säger "hejdå" och är påväg ut genom dörren igen.

"Vänta vänta" säger jag "varför så bråttom och vad är det här?" och då läser jag på kortet på paketet där det står "lycka till på sjuksköterskeutbildningen, kram mamma och Åke" Jag hinner ge min flygande fläkt till mamma en kram och ett tack sen rusar hon vidare. Snacka om eld i baken!

I paketet var det ett kollegieblock och en överstrykningspenna. Liten gest men jag blev otroligt glad. Är hon inte för gullig? I love my mom!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej