Sup och svälj, nu är det helg!

1kommentarer

Nu har vi helg. Jag har gjort bort min första redovisning, det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara och jag var påläst och väl förberedd. Nu tänker jag lägga plugget åt sidan och njuta av helgen.

Ska snart promenera in till stan och handla lite sprit inför tomorrow och möta upp Julet för lite shopping, dock har jag köpförbud denna månad, men titta får jag ju alltid göra. Och ikväll får jag mans-besök, hehe ;) filmmys.

I morgon är det inflyttningsfest på sjuka gatan. Jag taggar stenhårt, kommer bli röööj! Ska fixa en blå bål och för att inte Madde ska känna sej utanför så ska jag köpa en vira blåtira till henne, hon kommer nog inte bli stormförtjust, men hon blir nog glad att jag har tänkt på henne i alla fall.

Längtar till måndag, då får ni alla hålla tummarna för mej. Hoppas hoppas hoppas!!!

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

03 Sep 2011 12:28

Ses snart!!;D



Oh, jag håller tummarna! kommer gråta ihjäl mig när du berättar hur det gick o du vrålar JAAAA! ;)

Kommentera

Publiceras ej