What's new?

0kommentarer

Jo, det ska jag tala om för er. Skolkade från första lektionen idag. Men innan ni dömer så ska jag berätta varför. Har fått tillbaka mitt helvetes skavsårsproblem och min goda vän Madde rådde mej att råda bot på problemet innan det blir så illa att jag inte kan gå igen. Lät smart tyckte jag, så skolkningen idag berodde på att jag justerade protesen. Det visade sej att jag har en hårsäcksinflammation och nu ska jag gå till vårdcentralen och kräva att få träffa en läkare på en gång, för syrrorna där verkar inte kunna ett skit. Hur som helst så känns det bättre nu, får se hur länge det här håller bara.

Sitter på skolan nu och har lunch. Sen ska vi bli fotograferade till praktiken som börjar om två veckor, känns inte direkt som att man är redo för det. Men första praktiken är nog mest bara observera och se hur det fungerar. Dock dåligt att bi måste göra praktiken i öviks, Sollefteås eller Kramfors kommun. Blää, jag vill vara hemma.

Nu börjas det igen.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej