Yeah partyy!!

1kommentarer

Tonight is the night! Inflyttningsfest. Jag har bjudit många och det kommer trångt som Attans, men tjoooflöjt va roligt vi kommer ha. Jag berättade ju om att jag skulle göra en blå bål i form av blue lagoon a.k.a isbjörn. Men men men, Systembolaget har inte den blå ingrediensen nämligen blå curacao, så jag fick ändra min vision. Nu blir det absolut passion istället och Madde får nöja sej med tranbärsjuice och sprite, inte lika fancy som jag hade tänkt men whatever?! :P

Nu ska jag till Lenita och hämta Singstar sen ska håret fixas, kläder på och ansiktet målas:) Jag taggar stenhårt för den här kvällen! En person saknas dock och det är min fina Eemy :( men vi får spara det till din inflyttningsfest i fjollträsket.

Puss på er!

1 kommentarer

Emy

03 Sep 2011 23:05

Aww söt du e:) men tala inte illa om mitt blivande hem;) hoppas ni har super trevligt:)

Kommentera

Publiceras ej