Ajöken adjö

1kommentarer

Snart lämnar jag Sverige och reser till varmare breddgrader. I veckan har vädret växlat mellan regn, snö, storm och tjock dimma. Inget drömväder med andra ord, så den här semestern kommer väl till pass. om än vi har fått lite bättre väder idag så är det fortfarande kallt, blött och slaskigt.

Ikväll åker vi söderut mot huvudstaden. Bila över natten. Imorgonbitti lyfter planet mot Hurghada! Temperaturen där växlar mellan 28-32 grader. Jag förstår att ni är avis ;)
Jag känner att jag behöver verkligen det här. På senare tid har det varit tufft att heta Zandra, känns som att några högre makter arbetar emot mej ständigt. Så därför ska det blir skönt att komma iväg.

Ikväll samlas vi i Hörnefors med avfärd mot Arlanda. De som åker är: Farmor & Farfar, Farbror & Linda, Jesper, Jesper, Faster, Caroline, Andreas, Pappa & Gunilla, Angelica, Daniel & Jenni, Rickard & Sara... och sist men inte minst JAG :) 17 stycken alltså! Kommer bli värsta släktkalaset.

Nu är jag Isou-vakt. Madde kommer snart och ska käka middag med mej. Sen blir det att packa ihop det sista och bege sej iväg. Jag har laddat datorn med diverse serier och filmer, så resan kommer nog inte kännas lång. Förhoppningsvis så släpper min huvudvärk snart... Möjligtvis efter Isou-odågan har farit ;)

Ha det så bra här hemma.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

13 Apr 2012 17:54

HA DEET SÅÅÅ BRA!! <3 kommer sakna dig jätte mycket!

Kommentera

Publiceras ej