Flytta?

1kommentarer

Igår tvingade Alex med mej på gymmet. Jag var så grymt seg och otaggad, men han tog inte nej som ett svar. Så det var bara att pallra sej dit. Men gudskelov att han hade bra övertalningsförmåga, för oj va skönt det kändes sen och för att inte tala om idag. Jag har kört stenhårt två dagar och träningsverken är påtaglig. Jag gillar att köra gym med den killen, för jag kör verkligen ordentligt då. Inge slams å trams som det kan bli ibland när man kör med tjejkompisarna :P

Idag är en ny dag. Är på väg till övik nu och blir nog där till sex ikväll. Tror inte att jag orkar ta mej iväg till Iksu ikväll, men även jag kan förvåna;)

Vet ni vad jag har gjort idag?! Anmält mej på en lägenhet. Jag tror att jag har ganska stora chanser att få den, men jag vet inte om jag vill... Den är billigare än min nuvarande och ungefär lika stor, den ligger närmare träning, skola och mataffär. Meen, inte närmare stan! :( och jag trivs öst på stan, ska jag ge upp det? Ja, det återstår att se.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

07 Apr 2012 10:07

Jag tycker du ska stanna, när det inte var där du hade tänkt dig. Men kolla på den ändå?!

Kommentera

Publiceras ej