Hälsningar från bilen

0kommentarer

I skrivandes stund sitter jag i brorsans BMW och vi passerar strax Uppsala. På vägen ner till Arlanda har vi stannat i Övik, Sundsvall och tönnebro. Många stopp, ja, men vi har känt lugnet... Tja, alla förutom Rickard iaf. Inför varje stopp som vi har planerat in så har Rickard väntat där i åtminstone 20 minuter, den där pojken har inget lugn när det gäller bilkörning. Tur jag slipper åka i hans bil ;) Daniel kör så lugnt och försiktigt.

Jag och min kusin Caroline har suttit i baksätet och kollat på film och serier. Jag har börjat se Sons of anarchy. Har bara sett två avsnitt, men jag kan redan säga att det är en värd serie och det bästa av allt är att jag har fyra säsonger framför mej, lovley. En till sak som är ännu mer lovley är att huvudrollsinnehavaren har ett väldigt fördelaktigt utseende, mmmm Guds gåva till kvinnan!

Uppsala som sagt! Snart är vi framme och planet går inte förens 07:00. Fint folk kommer alltid tidigt, eller hur var det? Jaja, men det är väl bättre det än att behöva stressa. Dessutom så snöar det rejält i området, så det är bra att brorsan kan köra lugnt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej