Jävla SKIT!

8kommentarer

Alltså jag menar bokstavligen: jävla Skit! Sedan jag kom hem från Egypten så har jag haft räserbajs, konstant! Kroniskt räserbajs! Lovley? Inte riktigt...

Så fort jag äter något så rinner det rakt igenom mej. En annan skulle kalla det diarré, men jag gillar räserbajs bättre, för det är en exakt beskrivning på vad det faktiskt är: Bajs som går i räääserfart ;P
Men jaa, nu har jag haft det i 5 dagar och jag är less och utmattad, för jag får inte i mej någon mat. Det enda jag har lyckats äta är typ en halv lingongrova/dag och lite drick-yoggi. Så man förstår varför energin börjar ta slut. Jag ringde min personliga sjukvårdsrådgivare, Mormor, för att be om goda råd. Så nu har jag bunkrat upp med miljooooner goda bakterier och Dimor. Hoppas det löser sej... eller snarare att det hårdnar sej! ;P

Det var typ ingen som var med på resan som har klarat sej ifrån den här skiten, det bajsas som aldrig förr i familjen Lindgren kan man säga. Jag trodde att jag skulle klara mej, men mina symptom kom när jag var tillbaka i sverige. Puuust.

Haha, lite roligt äre faktiskt... så fort man börjar prata om bajs så blir det komiskt på nå vis. Tja, det är iaf jobbigare än vad det låter. 

Eran intresseklubb antecknar för fullt nu förstår jag, det är som det ska vara!

Puss på er!

8 kommentarer

Annie

26 Apr 2012 19:14

Så var det för mig efter min Gambiaresa också, fast det tog mig någon månad innan jag kunde äta normalt igen. Fanns de som började tro att jag fått anorexia, men det stämde ju inte. Gah. Nåja. Hoppas det går över snart! :)

Stina

27 Apr 2012 08:10

HAHAHAH! älskade vän <3 ja.. fy.. förstår att det måste vara jobbigt, spec nu när du åker tåg o praktiken... inte lätt.. men bra att du ringde din mormor, så hon kunde berätta vad du skulle äta o hjälpa magen:D puss på dig

Isacs Mamma

27 Apr 2012 09:31

Hej! jag önskar dig en helt underbar helg! Har du några roliga planer ?:P Kram

Anna T

27 Apr 2012 11:22

Hej hej!

Jag har en tävling där man kan vinna 2 söta rosa iphoneskal till iphone 4 eller 4S!

Intresserad att vinna till dig eller en kompis?

Reglerna är enkla: http://annatjernstroms.blogg.se/2012/april/tavling-2-rosa-iphoneskal.html

Astrid.

27 Apr 2012 11:24

Hej :)

Kika in på vårnyheterna i butiken:)

Ringar, armband, nageldekorationer, lacker, nagelvård mm. http://fingerfint.storedo.com



Kram

Two trollfaces

27 Apr 2012 11:58

vilken fin blogg du har! Bloglovinbyte? :D

Annika

27 Apr 2012 12:15

Fin blogg :)

Julia

27 Apr 2012 18:01

Jag skrattade högt när jag läste detta!!! Det bajsas på, fniss!!! Fast jobbigt med racer alltså....speciellt på resande fot :-S Jag skulle bli tokig!

Kommentera

Publiceras ej