Oh my god!

1kommentarer

När solen börjar titta fram allt mer och mer så skymtar jag något som jag har försökt förtränga så gått det går under vintern: bekymmersrynkan!!!! Hjälp, den har hittat tillbaka till pannan! Jag börjar bli gammal och jag har ångest på riktigt! Botox?? ;)

Jobb idag på förmiddagen. Usch så jobbigt det var att kliva upp imorse, men det är det iofs alltid. Det känns bra att jobba nu, då behöver jag inte känna press att jobba under praktiken (för det skulle jag ändå inte orka). Och nästa vecka blir det Inge jobb heller och inte då bästa vecka heller för om exakt en vecka lyfter planet, faan så skönt det ska bli!!!!

Ikväll är det påskmiddag hos mormor och morfar. Småkusinerna kommer upp från Sthlm, trevlarns! Och jag som hade tänkt åka skoter efter jobbet idag, men om jag ska orka med småbarnen så måste jag nog hem och få lite sömn innan :)
Vetni vad som mer är ikväll? Hockey! Sista och avgörande semifinalen mellan Saik och AIK. Iiiiiihh, jag är nervös! Måtte Skellefteå skärpa till sej sen förra matchen! Kom igen grabbar!!

Hejdå, nu återgår jag till jobb!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

07 Apr 2012 10:03

Det låter som en toppen Påskafton :-) Speciellt slutet.



Glad Påsk :-D

Kommentera

Publiceras ej