Trevliga tisdag?

1kommentarer

Idag är det trevliga tisdag, men nja, inte för mej! Klev upp sex imorse, skulle med tåget sju. Var sååååå jävla trött så jag var nära på att skippa skolan, men det var obligatoriskt så då var det bara att pallra sej dit. Dagen till ära hade vi metod övningar i form av injektioner. Alltså massvis med nålar. Jag är inte ett dugg rädd för sprutor eller nålar överlag, men när jag inte har ätit ordentligt så tenderar jag att få svim-känningar. Detta var fallet idag, mindre roligt. Men en kexchoklad och lite vatten senare så var jag fit for fight igen.

Nu är det lunchbreak och jag sitter i min ensamhet på wayne's och dricker kaffe. Jag njuter av mitt eget sällskap idag. Jag sitter och filosoferar om framtiden. Först och främst sommarn, vad vill jag göra? Ska jag jobba? Sen kommer hösten, tar jag mej in i Umeå? Ska jag skaffa hund? Mkt tankar i huvudet...

Nu ska jag gå till skolan och sätta mej och gå igenom uppgiften inför grupparbetet och seminarium. Tack för mej!

Puss på er!

 

1 kommentarer

Julia

07 Apr 2012 10:18

Visst är det bra med stunder för sig själv?! Man kan komma fram till mycket :-)

Kommentera

Publiceras ej