Åå, hej ångest!

2kommentarer

Det var ett tag sedan sist, men nu har ångesten kommit sej smygandes. Anatomi snart. Och jag HAR pluggat den här gången, men jag känner mej ändå inte redo. Det är det som gör att jag får sån jävla ångest just nu, tänk om jag mot förmodan inte klarar den, då är jag ju bortom all räddning. För nu har jag suttit konstant i snart två veckors tid, om det inte går vägen nu så kommer jag verkligen känna mej Värdelös! Ja, man kan ju ha ångest för mindre!

Pappa var här för en stund sen och förhörde mej på nervsystemet (den största delen av tentan typ). Det gick sådär. Fast pappa var nog inte bästa läraren heller, han ställde skit konstiga frågor och kunde inte uttala orden, så det blev svårt för mej att förstå vad han mena även om jag kanske kunde svaret. Hur som helst så avslutade han det hela med att säga "jaha, det här behöver du nog plugga lite mer på". Precis det man vill höra när det är 4 dagar kvar. 

Jaja, men fyra dagar kvar till dagen D, tre dagar kvar att plugga, det är mycket. Det kan jag hinna uträtta stordåd på, let's hope so! Visserligen så går lite av onsdagen och lite av torsdagen bort till plugg till annan tenta och skrivande av annan tenta, så låt oss säga två dagar kvar att plugga. Fortfarande stordåd kan uträttas! ;) Jag gör mitt bästa!

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

27 Aug 2012 20:18

Nu kommer nerverna! och då bruka det blockera, just när man har pluggat sååå mycket! Men du ska se att du har mycket information o kunskap i huvudet, slappna av och få inte panik : ) Jorden går inte under : ) Du fixar det! På ett eller annat sätt : ) KRAM

Svar: Tack älskade du, bästa styrkande orden jag har fått på länge! Jag ska försöka slappna av, men det brukar trots allt vara svårt såhär dan före dan före dan före dopparedan ;)
Zandra

Annie

28 Aug 2012 11:19

Jag önskar dig ett stort lycka till fina du! Jag håller tummarna. Ditt vitrinskåp ser jättefint ut förresten! Väldigt nyfiken på hur din lägenhet ser ut, hihi! Kramar!

Svar: Tack så jättemycket. Jag ska tänka på alla styrkande kommentarer när det är dags. Kan behöva det, då jag har en tendens att bli lite för negativ och har dålig tilltro till mej själv.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej