blablabla

0kommentarer

Har absolut inget kul att skriva om egentligen, men jag måste hålla mitt uppdatera-en-gång-per-dag-löfte.

Imorse kom Madde och väckte oss. Hon ville ha hjälp med bröllopsfrisyr. Om hon blev nöjd? - Det var svårt att utläsa, men ganska i alla fall. Jag gjorde en inbakad fläta från ena sidan till den andra, där bak. Också ville hon ha sitt vanliga kalluffs hängandes på ena sidan. Tja, jag är ganska nöjd med mina frisör-skills ändå. Emy skulle vara stolt över mej ;)

Och tack vare att Madde kom i sista minuten så missade vi BP-passet kl 10. Men istället tog vi oss iväg och gymmade. Jag körde dock inte så bra, men det är alltid bättre än ingenting. Var mer pepp på BP, så jag hittade inte riktigt motivationen. Efter träning så stressade jag i mej tacos från igår och cyklade iväg till ännu ett jobbpass.

Nu är jag äntligen hemma. Blir tidig säng ikväll för jag ska vara på jobbet 7 imorgonbitti.

Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej