Channing Tatum

2kommentarer

Har precis sett en awesome film. Det krävs egentligen inte mycket för att jag ska tycka en film är awesome, det enda jag behöver är one good looking guy, lite pangpang och snygga bilar. 21 jump street hade, två av tre möjliga och jag tyckte den var Kanon!

Nu är jag kär, i Channing Tatum. Ska ta och ladda hem alla filmer som han är med i så jag får titta på lite godis. Haha. Jag känner att jag låter som Zandry flicka 14, men det är tillåtet att drömma sej bort och förälska sej i film-karaktärer, jag tycker det!! :P


Mmm mm mm, give me some piece of that, handsome!!

Godnatt.

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

05 Aug 2012 10:51

Håller med dej! ;)

Svar: Sjukt het. Såg Dear John just efter, himla bra film! :)
Zandra

Annie

05 Aug 2012 20:40

Dear John är bra! Försöker komma på en annan bra film med honom! :P Step up är bra, sen vill jag se den nya, The vov!

Svar: The Vow ska jag se ikväll. Jag ska meddela dej vad jag tyckte om den ;)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej