Dålig på att svara på sms..

0kommentarer

För det första så vill jag berätta att jag kopplade just in min iphone till datorn. Då frågade den om jag ville återskapa telefonen från den senaste gången jag sparade och det ville jag ju.... Trodde jag ja! Alla bilder är tillbaka, alla appar och mina inställningar, det blev jag ju glad över att få tillbaka. Men fick tillbaka en till sak också som jag blev uppriktigt sagt glad över att det försvann förut... Nu är det tillbaka och jag kommer ju inte självmant ta bort det heller......... puuuust.

För det andra så har jag blivit hemskt dålig på att svara på sms. Tror att perioden som jag var utan telefon gjorde att jag kom ifrån det här beteendet att man ständigt ska vara kontaktbar och aldrig låta någon vänta mer än 5 minter på ett sms-svar. Nu kan det gå en hel dag, kanske till och med nästa dag innan jag svarar. Knäppt. Fast bra. Så ha tålamod.


Är hemkommen från Vännäs. Har som sagt varit på kalas för Daniel. Trevligt. Jag åkte dit utan paket, inga blommor, inte ens ett kort och kom hem med rödavinbärs-saft och en BIL. Och nej, jag har inte fått en bil, jag ska ha Rickards BMW tills han får den såld. Och sen så ska jag ju ge Daniel något, eventbiljetter som jag nämnde, men dom kommer senare. S¨å jag är inte någon bortskämd liten lillasyster, nejnej. Vi ger och tar, i lagoma doser så alla blir nöjda.

Nu babblar jag igen. Har en förmåga att börja göra det om kvällarna. Är sjukt trött, så jag ska få i mej en kopp te sen ska jag nana kudden.


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej