Fika och klädleverans.

0kommentarer

Rolig utekväll igår med grabbarna. Blev inte så mycket dricka för min del då jag var väldigt oförberedd, men lika bra det för jag mår fantastiskt idag, som jag befarar att vissa andra Inte gör ;P Började med förfest på Haga, vi spelade något nytt spel för mej: tuben, det var roligt om än jag förlorade ganska mycket. Sen drog vi ner på stan, mot rex där hängde vi till stängning och sen drog vi på max och käka fyllemat. En vanlig utekväll helt enkelt.

Idag är jag endast trött, men inte bakis. Nu ska jag till stan och fika. Sen ska jag hämta ut mitt paket från Nelly, snacka om snabb leverans då jag beställde i måndagskväll. Spännande, alltid lika kul att beställa kläder, känns nästan som julafton! :D

  

Zandry idag :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej