Finally

1kommentarer

Äntligen ser jag normal ut igen. Inget blåöga. Har visserligen en liten rodnad kvar, men det täcker sminket alldeles utmärkt. Efter två veckor är det läkt, nästan iaf. Har fortfarande en böld närmast tinningen, men den syns inte.

Ska strax fara in till stan och köpa en subway macka :) Sen blir det filmtime! Jag pluggar så dåligt på kvällarna, så det finns ingen mening att försöka ens. Dessutom så tvivlar jag på att jag kan ta åt mej mer information efter ca 7 timmars pluggande. Så ett avbrott är precis vad jag behöver känner jag.

  

Ohh förresten. Jag är less på mitt hår. Jag har en utväxt som heter DUGA. Så jag funderar på att göra lite ljusare slingor i överhåret och rödbrun i underhåret. Jag tror att det kan bli awesome! Men just nu finns det varken tid eller pengar till sånt, så jag får leva med min utväxt ett litet tag till.


Som Kaley Couco har på den här bilden, fast lite mer röd ton av underhåret. FIIINT?

Puss på er!

1 kommentarer

Emy

26 Aug 2012 22:01

Blir nog snyggt fröken zandry=D Vad långt hår du fått oxå=D=D

Svar: Jag tror det med :) Jajjemen, det växer som ogräs. Har inte klippt mej sen februari (opppsssii!)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej