Happyhappy

0kommentarer

För att summera dagen... Den har varit underbar i alla avseenden. Som sagt så skulle jag och Lenita plugga, men vi valde att ta vara på det underbara vädret, strålande sol, typ 25 grader varmt och badtemperatur. Så vi for till stranden och solade och badade. Jag var lycklig, Lenita var lycklig för att hon har troligtvis fått ett nytt jobb och solen sken. Ja, då finns det inte mycket att deppa över helt enkelt.

Emy kom in på skolan, grattis till henne. Stina är välmående och har världens sötaste valpis, lite avis är jag, men grattis till henne med, håller fortfarande tummarna för distanskursen, än är det inte över ;P

En dag i glädjens tecken. 

När vi låg på stranden så kom ett smörgåstårte-bud... hehe, nädå, det var Örjan som var less på smörgåstårtan som blev över från kalaset, så han delade med glädje med sej. Så vi fick alltså tårta på stranden. Efter det for vi och lyfte skrot på Iksu. Ooom vi var starka, Aaatt vi var!! Bröst och axlar och lite mage. Blev ett bra pass. Vi är bra träningspolare, jag och Babe.

Vi for till gluntensväg och käkade middag, firade dagens glädjande besked med ett glas viiin och såg på film. Nu är jag äntligen hemma efter en låååång dag. Ska sova nu, det blir nämligen plugg imorgon också. å då har vi tänkt att vara lite flitigare (hoppas det inte är sol imorgon också ;))


Lenita och Zandry när vi är som normalast ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej