Helg

0kommentarer

Fredagkväll, nu är det helg. Men för mej så fortsätter plugget i samma stil som under veckan. Är alldeles för få dagar kvar för att jag ska kunna unna mej lite ledighet. Nej, bit ihop! Kör några dagar till. Nästa vecka vid den här tiden är allt över. Och då ska jag slappna av och njuta innan skolan börjar på måndag. Sweet, längtar!

Zandry är tröööt! Jag sa att jag skulle ha vilodag från träningen, men blev ett gympass ändå. Axlar och bröst, det gick bra, jag blir starkare och starkare. Körde dock inte bänk idag, utan fick bli med hantlar (för det var fucking KÖ, studenterna är tillbaka i Umeå, det märks) men det är bra att köra lite variation, så det gjorde inget. Men ja, nu har jag kört intensiv träning hela veckan, så jag tänker åtminstone ta helg från att åka till Iksu.

Å med det sagt ska jag gå och sova. Godnatt från mej.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej