I keep tellin' myself things can turn around with time

0kommentarer

Har just suttit och skrivit i en timme. Ett tycka-synd-om-mej-inlägg. Hade så mycket som jag var tvungen att få ur mej. Alltså egentligen är det inte det minsta synd om mej, men ni vet ibland har man bara en sån där dag då man vill skylla sitt dåliga humör på någon annan, så jag gjorde det i ett långt inlägg som är opublicerat.


Igårkväll for jag till Madde, drack iste med hon och Jullan. Satt och snackade ett tag om allt och inget, myspyys. Sen for jag ner till stan och kolla film, paranormal activity 3, ganska dålig film faktiskt, man fick inget riktigt grepp om handlingen, men att jag blev rädd OJA! Satt på nålar hela filmen. Vågade inte cykla hem direkt efter det, även fast klockan var mycket, så vi lättade upp stämningen med lite komedi i form av mupparna :) Var hemma kl 4 på morgonen. Morgonstund har guld i mun? Nej, det har den inte! Den har bara massvis med elaka fåglar som är på jakt efter människor att äta... 

Var tungt att kliva upp när klockan ringde 10:30. Men jag skulle på lunch-date med Anna, så det var bara att ta sej upp och pallra sej iväg. Var himlarns trevligt att träffa henne, en frisk fläkt kan man verkligen säga, så glad :) Väldigt tråkigt att även hon ska lämna mej för Luleå! Jag hatar Luleå! :P

Det blir en lugn kväll med tidig sänggång för min del, ska försöka sova ikapp lite :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej