I nailed it!

2kommentarer

Tentan kändes hur bra som helst. Behövde inte ens tänka särskilt länge innan jag visste hur man skulle räkna ut uppgiften. Jag vill absolut inte ta ut något i förskott, för förra gången var jag stensäker på att jag hade klarat mej. Jag har samma känsla nu; det här gick vägen. Men det återstår att se om jag har gjort allt rätt utan slarv.

En rolig grej: Rickard hämtade mej efter träningen igår. Jag skulle få låna hans bil. När jag kommer gående mot bilen och kliver in i bilen så säger han "va snyggt du går". Jag vet att det är en konstig sak bli glad över, men jag kan få den komplimangen ibland och jag blir superglad varje gång. Ni som inte har ett och ett halvt ben och benprotes kanske har svårt att förstå varför jag blir glad över det...

Nu: vampire diaries!
Sen: anatomiplugg!!!

2 kommentarer

Stina

30 Aug 2012 14:10

<3

Annie

30 Aug 2012 18:55

Grattis! :-D

Svar: Fast jag vet inte om jag är godkänd än, men det kändes bra ;)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej