Klantigt

0kommentarer

Jag rensade lite i min kurslitteratur och tänkte att jag skulle sälja iväg lite på blocket. Två böcker kunde jag avvara. Så jag lade ut dom och nyligt var det en som ville ha ena boken. En bok som jag knappt har öppnat under tidigare kurs. Men nu när jag kollade igenom den så upptäcker jag att den är obligatorisk till höstens kurs. HAHA, ironiiii! Jaja, får låna den på biblioteket istället då.

Skönt att få lite extra kosing iaf. Men jag tycker alltid det är jobbigt att sälja saker, jag litar liksom aldrig på att affären sköts ärligt, jag är alltid rädd att jag ska bli blåst på både pengar och saken jag säljer. Det har dock aldrig hänt att jag blivit lurad, men jag är ändå på min vakt! :) Hoppas den här affären går bra. Människan fanns inte på eniro, varken adress eller telefonnummer, så jag anar ugglor?!?! Fast å andra sidan, vem skulle vilja lura någon när det gäller kurslitteratur? Ska man blåsa någon så kan man ju göra det på något roligare kan man ju tycka ;P



Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej